vartti

Varsinais-Suomen Työllistämisen Tuki Vartti ry on perustettu kolmen yhteisöjäsenen yhteisessä kokouksessa 06.06.2019.

Ruokailutila

Yhdistyksen tarkoituksena on tukea työllisyyden myönteistä kehitystä Varsinais-Suomessa. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys tuottaa kunnille, valtiolle ja muille yhdistyksille kuntouttavaa työtoimintaa, työkokeilua ja työhönvalmennuspalveluja pitkäaikaistyöttömyyden ja nuorisotyöttömyyden vähentämiseksi. Toiminnan tarkoituksena on ylläpitää ja edistää työttömien toimintakykyä sekä kehittää elämänhallintataitoja ja tarjota työttömille virkistys- ja harrastustoimintaa.

Neuvottelutila

Yhdistyksen näkyvin toimintamuoto on tarjota kuntouttavan työtoiminnan palvelua Kaarinassa sijaitsevassa Toimintakeskus Vartissa.

Yhdistys ei tavoittele toiminnallaan voittoa, vaan on yleishyödyllinen yhdistys.

Neukkari

Heräsikö kysymyksiä?